Receptionist/administratör

Personalpoolen Mellansverige AB

Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.

Receptionist/administratör

Vi söker för en kunds räkning en receptionist / administratör.

Vi söker dig med några års erfarenhet från tidigare receptionist / administratörsarbete.
Du kommer att vara företagets ansikte utåt och ansvara för receptionen. Utöver det kommer du att arbeta med lättare ekonomisysslor, posthantering med mycket mera. Din roll är att ge service och du kommer att ha mycket interna kontakter och bistå övrig personal med hjälp i olika frågor. Att vara behjälplig inför konferenser, kundbesök och andra aktiviteter är en del av jobbet.

Som person är du representativ och serviceinriktad. Viktigt är att du är drivande, initiativrik och flexibel och ser vad som behöver göras samt är van att hålla många bollar i luften.

Goda kunskaper svenska språket både i tal och skrift är ett krav, likaså kunskaper i Officepaketet.

Tjänsten är till att börja med en bemanning som för rätt person kan komma att övergå i en tillsvidareanställning.

Tjänsten är 75-80%, mån-fre, kontorstid.

Tillträde 9/1-2017.

Placering Örebro.

Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast 15/11-2016 på www.personalpoolen.se, urval kan komma att ske löpande.

 

ANSÖKAN

Ansök snabbt genom att fylla i din e-post nedan och välj fortsätt.
Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!