
Ekonomiansvarig med HR erfarenhet
Human Network Sverige AB
Human Network är ett konsultföretag som genom förtroende och relationsskapande utvecklar människor och företag. Vi arbetar med företags- och personalrelaterade frågor som ex. rekrytering av personal, uthyrning av tjänstemän, verksamhetsutveckling m.m. Vi erbjuder även jobb- och karriärcoachning till arbetssökanden som är mellan två jobb. Vi har vårt kontor i Halmstad. Besök oss gärna på www.humannetwork.se.
Ekonomiansvarig med HR erfarenhet
Human Network har, för kunds räkning i Halmstad, fått till uppdrag att rekrytera en erfaren Ekonomiansvarig som har jobbat med HR-frågor. Kunden sitter på Slottsmöllan.
Dina arbetsuppgifter
Som Ekonomiansvarig på företaget är du i huvudsak ansvarig för följande arbetsuppgifter:
Löpande bokföring, budget, intrastat, kundreskontra- och leverantörsreskontra, löne- och pensionsfrågor, avstämningar och deklarationer, ekonomiska analyser och rapporter till ledningsgruppen, månads- och årsbokslut m.m.
Utöver dessa arbetsuppgifter ska du även jobba med de löpande HR- frågorna på företaget.
Din profil
Vi söker dig som uppfyller följande kunskaper och färdigheter:
- Du är civilekonom eller motsvarande och har minst 2-3 års relevant erfarenhet inom ekonomi
- Du har erfarenhet av HR relaterade frågor
- Du ska vara noggrann och ha ett strukturerat arbetssätt
- Du bör ha förmågan att arbeta lugnt och metodiskt
- Personliga egenskaper som värdesätts högt är att du ska vara driven, ansvarsfull och engagerad
- Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska och i engelska både i tal och i skrift
Anställningsform
Fast lön och heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Tillsättning snarast möjligt.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila dina frågor till rekryteringskonsulten Sinisa Bozic, sinisa@humannetwork.se. Ansök via www.humannetwork.se och välj rätt tjänst. Urvalet sker löpande och annonsen kan därför stängas innan sista ansökningsdag, 30 september. Alla erbjudanden om annonseringshjälp undanbedes. Välkommen med din ansökan!