Junior HR administratör till Klarna
1 plats
Vi söker nu en junior HR administratör till Klarna. Uppdraget är på minst tre månader med möjlighet till förlängning och det är start omgående.
Jobbet innebär att vara behjälplig med diverse vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter kring rekryteringsprocessen. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att boka in och ta emot kandidater samt tacka av kandidater som inte gått vidare i rekryteringsprocessen. Det kan även förekomma referenstagning.
Du som söker ska ha någon typ av HR-utbildning. Gärna från PA-programmet.
Vem är du
- Du är strukturerad och noggrann
- Du har hög arbetsmoral är en självklarhet för dig
- Du trivs i en snabbrörlig miljö där tempot är högt
Klarna
Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in.
Klarna har valt att samarbeta med rekryterings och bemanningsföretaget Next u i denna bemanning. Vilket innebär att du är anställd som konsult hos Next u men du utför ditt arbete hos kunden
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.
Tillsättning sker omgående så skicka in din ansökan redan idag.
ANSÖKAN
Kontaktpersoner
Sandra Gustavsson, 070-770 31 20, Rekryterare/Konsultansvarig
Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!