Försäkringsadministratör med ansvar för eventplanering
Vill du arbeta i en bred administrativ roll i ett ledande finansbolag? Söderberg & Partners Helsingborg söker en trevlig och engagerad medarbetare till en tjänst som innebär administration och bevakning av försäkrings- och kapitalförvaltningsärenden. Utöver de försäkringsadministrativa uppgifterna kommer du även att organisera våra kundevents.
Arbetet består av att hjälpa våra rådgivare med att förbereda, handlägga och följa upp våra kunders försäkringsärenden. Det innebär till exempel att ta fram material inför möten, lägga upp nya försäkringar, och följa upp befintliga ärenden. Du arbetar självständigt, men givetvis har du ett nära samarbete med både rådgivare och övriga administratörer. Vi söker dig som är ansvarsfull och noggrann samt gillar att överträffa förväntningar. Vi organiserar ca 5-10 events för kunder per år och i arbetsuppgifterna ingår även att planera och genomföra dessa.
Vi värdesätter erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, särskilt inom finansbranschen, men stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Kontoret i Helsingborg är centralt beläget på Drottninggatan 11, och här arbetar i dagsläget ett 20-tal medarbetare. Söderberg & Partners är en kreativ och initiativrik organisation med korta kommunikationsvägar, och medarbetarna drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du: • Har ekonomisk/administrativ utbildning • Har erfarenhet av försäkrings- och finansbranschen • Är lösningsfokuserad, serviceinriktad och gillar ett högt tempo • Är kommunikativ med mycket god samarbetsförmåga • Är noggrann, strukturerad och uthållig
Kontaktperson: Håkan Stentorp, 042- 19 98 84
|
|
Skicka in din ansökan direkt tillsammans med ditt CV och personliga brev.
Här hittar du alla våra för tillfället lediga tjänster som annonseras på internet.
Läs mer om oss på vår hemsida för att se om vi passar för just dig.
|