Engagerad Backoffice

Är du noggrann och serviceinriktad? Motiveras du av att ta egna initiativ och har en vilja att lära? Söderberg & Partners expanderar och söker nu ytterligare en positiv och driven Backoffice-medarbetare till kontoret i Stockholm.

Arbetet är till största delen administrativt och uppgifterna består bland annat av kvalitetssäkring av affärer, registrering samt avtals- och kundadministration. Vi har stort fokus på att följa interna och externa regelverk. Du arbetar självständigt, men i nära samarbete med rådgivare och övriga kollegor. Vi söker dig som har en lösningsfokuserad inställning, ett driv att själv ta tag i dina arbetsuppgifter och som tycker om ett högt arbetstempo.

Teamet består för närvarande av sju administratörer och vi sitter centralt på huvudkontoret i Stockholm. Arbetsmiljön är mycket positiv med högt i tak.

Vi ser att du:
• Har ekonomisk bakgrund
• Har några års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
• Har hög servicekänsla
• Är effektiv med sinne för detaljer
• Har mycket goda kunskaper i Officepaketet

Erfarenhet av compliance och finansiella regelverk är meriterande. Rekryteringen sker löpande.

Kontaktperson: Ulrica Svartengren, 08-562 925 24

För ytterligare information

 
Skicka in din ansökan direkt tillsammans med ditt CV och personliga brev.
Här hittar du alla våra för tillfället lediga tjänster som annonseras på internet.
Läs mer om oss på vår hemsida för att se om vi passar för just dig.
Det går inte längre att söka denna tjänst då ansökningstiden har gått ut!

Söderberg & Partners är Sveriges ledande obundna rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 900 medarbetare.

Söderberg & Partners
HR-avdelningen
Box 7785
Regeringsgatan 45
103 96 Stockholm

Telefon: 08-451 50 50
Fax: 08-451 50 99