Engagerad Backoffice
Är du noggrann och serviceinriktad? Motiveras du av att ta egna initiativ och har en vilja att lära? Söderberg & Partners expanderar och söker nu ytterligare en positiv och driven Backoffice-medarbetare till kontoret i Stockholm.
Arbetet är till största delen administrativt och uppgifterna består bland annat av kvalitetssäkring av affärer, registrering samt avtals- och kundadministration. Vi har stort fokus på att följa interna och externa regelverk. Du arbetar självständigt, men i nära samarbete med rådgivare och övriga kollegor. Vi söker dig som har en lösningsfokuserad inställning, ett driv att själv ta tag i dina arbetsuppgifter och som tycker om ett högt arbetstempo.
Teamet består för närvarande av sju administratörer och vi sitter centralt på huvudkontoret i Stockholm. Arbetsmiljön är mycket positiv med högt i tak.
Vi ser att du: • Har ekonomisk bakgrund • Har några års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete • Har hög servicekänsla • Är effektiv med sinne för detaljer • Har mycket goda kunskaper i Officepaketet
Erfarenhet av compliance och finansiella regelverk är meriterande. Rekryteringen sker löpande.
Kontaktperson: Ulrica Svartengren, 08-562 925 24
För ytterligare information
|
|
Skicka in din ansökan direkt tillsammans med ditt CV och personliga brev.
Här hittar du alla våra för tillfället lediga tjänster som annonseras på internet.
Läs mer om oss på vår hemsida för att se om vi passar för just dig.
|